diumenge, de setembre 23, 2012

Retorn!



Bones,
He tornat després de molts mesos. Malgrat que al blog no he estat activa sí que he anat fent cosetes, però no he tingut temps de connectar-me i quan n’he tingut la veritat es que no he tingut gaires ganes d’escriure.
Per començar a tornar a publicar, us ensenyaré l’última cosa que he acabat... sí dic acabat perquè començades en tinc unes quantes, l’altre es acabar-les. Això d’internet és un vici, jo només faig llistes de feines a fer... després posat a traduir patrons, entendre’ls, comprar les llanes més adients, fer-ho, desfer-ho, enllestir-ho... i per finalitzar fer-li la foto i penjar-ho!
Bé dons avui presento la “Balena de la Paula”, la Paula és la meva neboda gran que aquest any ha començat P-5 a l’escola. Uns dies abans de començar el curs ens va comentar que aquest any seria de la classe de les balenes, així que sa tia (jo) vaig buscar a corre-cuita un patró de balena que fos guapo i voilà! Aquí sota la teniu: 


Fins aviat!

2 comentaris:

margarida ha dit...

Ben contenta deuria estar la teva neboda! La reina de la classe amb aquesta balena tan xula!

margarida ha dit...

Ben contenta deuria estar la teva neboda! La reina de la classe amb aquesta balena tan xula!